Web design, SEO

Conceptul SEO in web design reprezinta conceptul obligatoriu de luat in considerare. Din acest motiv ar fi foarte important ca dupa creare , site-ul respectiv sa aiba parte de o promovare eficienta, asta ca sa fiti mereu cu un pas in fata concurentei, promovarea ducand la realizarea cotei de piata in bransa dumneavoastra. SEO asigura vizibilitatea site-ului pe internet, asigurand repere clientilor care cauta oportunitatile pe care le oferiti. Exista promovare prin publicitate, promovare prin retele de socializare, promovare prin SEO. Cea din urma este cea mai buna pentru ca aduce rezultate rapide prin aparitia in primele pagini Google, plasand astfel oferta dumneavoastra in zona vizibila pentru cei interesati. Un site bine optimizat si promovat va fi intotdeauna mai vizibil pe motoarele de cautare, asigurand succesul afacerii dumneavoastra. Optimizarea pentru motoarele de căutare este un subiect complex, mai ales atunci când se iau în considerare toate informaţiile disponibile on-line. Din pacate, de multe ori e greu de spus care este varianta buna. Functioneaza pentru toate site-urile? Doar pentru unele site-uri? Sau este doar o alta teorie trăsnita care sună rezonabil, dar niciodată nu va contribui la îmbunătăţirea traficului de căutare pentru site-ul dvs.? Cel ce se confruntă cu problemele SEO pot deveni foarte confuzi. Elementele de bază ale SEO sunt de fapt destul de uşor de înţeles şi dacă ai un fundament bun în optimizarea pentru motoarele de căutare ai posibilitatea de a alege intre fictiune si realitate mult mai usor si vei avea instrumentele necesare pentru a accesa mai multe concepte avansate SEO. Acest articol nu are de gând să vă înveţe cele mai recente trucuri la modă care, probabil, nu funcţionează oricum. Scopul este sa vă ajute să construiţi o fundaţie SEO şi sa gasiti direcţia bună pentru continuarea studiilor.

Modul de abordare in SEO

Optimizarea pentru motoarele de căutare este un subset de comercializare. acesta trebuie să se încadreze în planul de marketing global nu sa fie planul de marketing. Puteţi face totul greşit atunci când vine vorba de SEO. Poti primi un singur vizitator de la un motor de căutare, şi totusi sa ai un site foarte profitabil si de succes. Ar putea părea ciudat sa citesti asta intr-un post despre SEO, dar este important sa intelegem. Asta nu inseamna că ar trebui să ignorati SEO, dar majoritatea dintre noi nu trebuie să fim obsedati de fiecare detaliu. Există mulţi factori, care determina ca o pagină sa aiba un rank ridicat în rezultatele de căutare. Încercaţi să vedeţi pădurea în loc va holbati cu atentie la un singur copac.
SEO este un proces iterativ. Tu faci ce poţi, măsoara rezultatele şi continua să le îmbunătăţesti. Nu puteţi face SEO pentru un site intr-o zi sau o lună. Ca şi în cazul introducerii unui produs nou pe piaţă, în general, SEO nu este niciodată finalizat. Este, de asemenea, modificabil zi de zi şi ceea ce funcţionează pentru un site poate să nu funcţioneze pentru altul.
Din fericire, principiile de bază sunt destul de constante şi construirea unei fundaţii solide în înţelegerea SEO te va duce mult mai departe decat crezi Acestea fiind spuse, SEO poate fi, în general, relationata la cinci aspecte diferite:- cuvinte cheie de cautare
– Continut prietenos pentru motoarele de cautare
– SEO – in page
– Obtinerea de link-uri do follow
– analytics
Fiecare dintre cele de mai sus este importantă şi toate lucrează împreună Hai sa vorbim despre fiecare dintre cele de mai sus mai în detaliu.

Cuvinte cheie de cautare


Toata lumea ar dori ca paginile lor sa fie la rang # 1, care implica: întrebarea rang pentru ce? Nu toate cuvintele cheie şi expresiile de cuvinte cheie sunt egale. Unele dintre acestea sunt tastate într-un motor de căutare mai des, iar unele au mai multe sanse de a duce la o vânzare. Nu aveţi nevoie să optimizaţi pentru fiecare cuvânt cheie sau expresie posibila.De exemplu, sa spunem ca vindeţi case in Brasov. Ati putea crede că este important un rank bun pe expresia „imobiliare”, dar este adevarat? Cineva care caută să cumpere proprietăţi în Bucuresti sau Cluj nu va fi interesaţi şi de casele pe care le vinde în Brasov. De ce să pierdeţi timp şi bani in încercarea de a-i atrage pe acei oameni pe site-ul vostru? Ati face mult mai bine să utilizati expresii ţintă care sa includa şi cuvantul Brasov. Ca web designer ai putea crede că este important să ai rank mare pentru expresia „web design”, dar din nou, este important? Sunt oameni care caută „web design” pentru ca doresc să angajeze un web designer sau caută informaţii despre web design, probabil, o definiţie? Deci nu cauta neaparat sa comande un site. Exista 3 tipuri de interogări pe care cineva ar putea să le tasteze într-un motor de căutare:

Interogări Informaţionale – în căutare de informaţii de la general la specific
Interogări de navigaţie – Cauta pentru un anumit site sau o pagină
Interogările tranzacţionale – căutarea cu intentia de a achiziţiona


Probabil că nu vreau să pierd timp facand un post pe un blog de informaţii pentru o interogare tranzacţionala şi probabil că nu vreau ca oamenii să tasteze interogări informaţionale de teren în interiorul cosul de cumparaturi.Toate cele trei tipuri de interogări sunt importante şi fiecare ar putea duce în cele din urmă la o vânzare. Cineva care ar găsi informaţii utile privind site-ul dvs. ar putea foarte bine să revina mai târziu şi sa cumpere ceva. Cel mai important lucru este să înţelegem că ceea ce o persoană tasteaza într-un motor de căutare dezvaluie ceva despre intenţia sa.

Lista de cuvinte cheie


Primul pas în dezvoltarea unei liste de cuvinte cheie este brainstorming-ul, care Ia ceva timp şi care determina scrierea a cât mai multe cuvinte şi fraze la care va puteţi gândi si care se referă la site-ul dvs., cu înţelegerea că acest lucru este doar începutul cercetarii, dupa care ar trebui să fiti capabil in a construi o listă de 50 – 100 expresii fără prea multe probleme.Trebuie sa va ganditi daca oferiti numai web design sau oferiti de asemenea si de dezvoltare web. Poate oferiti, de asemenea, dezvoltare pe platforme WordPress sau Drupal. S-ar putea sa fiti specializati in proiectarea de platforme de comert electronic sau mici site-uri de afaceri. Poate oferiti de asemenea si gazduire web. Fiecare dintre acestea vor deveni probabil o temă în jurul valorii cuvintelor cheie pe care veţi construi in lista detaliată.Nu vă faceţi griji despre cifre absolute cu instrumentele de cercetare pentru keywords. Cifrele sunt estimative. De exemplu, atunci când am tastat „web design” în unealta Wordtracker, 8 din primele 20 de fraze erau specifice în Dakota de Nord locul unde este gazduit tool-ul. Este puţin probabil ca atât de mulţi oameni cauta web design în Dakota de Nord şi mult mai probabil ca una sau mai multe firme de web design din Dakota de Nord, sunt căutate pentru aceste fraze foarte mult, pentru a vedea cât de bun au rank-ul.Câteva sfaturi despre construirea listele de cuvinte cheie:Găsiţi cuvinte şi fraze utilizate de clienţii dvs. in loc de jargonul industrial. 
Uitati-va dupa sinonime – Similar cu cele de mai sus cauta cuvintele pe care potentialii clienti le vor folosi. Tu îl numesti -e-commerce. S-ar putea tip de comert electronic. Este web design sau design-ului web?
adaugă calificări – noastre Des Moines Iowa agent imobiliar s-ar putea adăuga Des Moines, Iowa, sau ambele la cele mai multe în fiecare frază. Ca un web designer serviciile tale ar putea fi accesibile sau profesionale. Optimizarea pentru „servicii profesionale de web design”, de asemenea, optimizează pentru „servicii de web design” Serviciile vor fi, de asemenea, un calificativ.


Optimizarea pentru motoarele de căutare este un subset de comercializare. acesta trebuie să se încadreze în planul de marketing global nu sa fie planul de marketing. Puteţi face totul greşit atunci când vine vorba de SEO. Poti primi un singur vizitator de la un motor de căutare, şi totusi sa ai un site foarte profitabil si de succes. Ar putea părea ciudat sa citesti asta intr-un post despre SEO, dar este important sa intelegem. Asta nu inseamna că ar trebui să ignorati SEO, dar majoritatea dintre noi nu trebuie să fim obsedati de fiecare detaliu. Există mulţi factori, care determina ca o pagină sa aiba un rank ridicat în rezultatele de căutare. Încercaţi să vedeţi pădurea în loc va holbati cu atentie la un singur copac.
SEO este un proces iterativ. Tu faci ce poţi, măsoara rezultatele şi continua să le îmbunătăţesti. Nu puteţi face SEO pentru un site intr-o zi sau o lună. Ca şi în cazul introducerii unui produs nou pe piaţă, în general, SEO nu este niciodată finalizat. Este, de asemenea, modificabil zi de zi şi ceea ce funcţionează pentru un site poate să nu funcţioneze pentru altul.
Din fericire, principiile de bază sunt destul de constante şi construirea unei fundaţii solide în înţelegerea SEO te va duce mult mai departe decat crezi Acestea fiind spuse, SEO poate fi, în general, relationata la cinci aspecte diferite:- cuvinte cheie de cautare
– Continut prietenos pentru motoarele de cautare
– SEO – in page
– Obtinerea de link-uri do follow
– analytics
Fiecare dintre cele de mai sus este importantă şi toate lucrează împreunăHai sa vorbim despre fiecare dintre cele de mai sus mai în detaliu.1. cuvinte cheie de cautare
Toata lumea ar dori ca paginile lor sa fie la rang # 1, care implica: întrebarea rang pentru ce? Nu toate cuvintele cheie şi expresiile de cuvinte cheie sunt egale. Unele dintre acestea sunt tastate într-un motor de căutare mai des, iar unele au mai multe sanse de a duce la o vânzare. Nu aveţi nevoie să optimizaţi pentru fiecare cuvânt cheie sau expresie posibila.De exemplu, sa spunem ca vindeţi case in Brasov. Ati putea crede că este important un rank bun pe expresia „imobiliare”, dar este adevarat? Cineva care caută să cumpere proprietăţi în Bucuresti sau Cluj nu va fi interesaţi şi de casele pe care le vinde în Brasov. De ce să pierdeţi timp şi bani in încercarea de a-i atrage pe acei oameni pe site-ul vostru? Ati face mult mai bine să utilizatii Expresii ţintă care sa includa şi cuvantul Brasov.Ca web designer ai putea crede că este important să ai rank mare pentru expresia „web design”, dar din nou, este important? Sunt oameni care caută „web design” pentru ca doresc să angajeze un web designer sau caută informaţii despre web design, probabil, o definiţie? Deci nu cauta neaparat sa comande un site.Exista 3 tipuri de interogări pe care cineva ar putea să le tasteze într-un motor de căutare:Interogări Informaţionale – în căutare de informaţii de la general la specific
Interogări de navigaţie – Cauta pentru un anumit site sau o pagină
Interogările tranzacţionale – căutarea cu intentia de a achiziţiona
Probabil că nu vreau să pierd timp facand un post pe un blog de informaţii pentru o interogare tranzacţionala şi probabil că nu vreau ca oamenii să tasteze interogări informaţionale de teren în interiorul cosul de cumparaturi.Toate cele trei tipuri de interogări sunt importante şi fiecare ar putea duce în cele din urmă la o vânzare. Cineva care ar găsi informaţii utile privind site-ul dvs. ar putea foarte bine să revina mai târziu şi sa cumpere ceva. Cel mai important lucru este să înţelegem că ceea ce o persoană tasteaza într-un motor de căutare dezvaluie ceva despre intenţia sa.Lista de cuvinte cheie
Primul pas în dezvoltarea unei liste de cuvinte cheie este brainstorming-ul, care Ia ceva timp şi care determina scrierea a cât mai multe cuvinte şi fraze la care va puteţi gândi si care se referă la site-ul dvs., cu înţelegerea că acest lucru este doar începutul cercetarii, dupa care ar trebui să fiti capabil in a construi o listă de 50 – 100 expresii fără prea multe probleme.Trebuie sa va ganditi daca oferiti numai web design sau oferiti de asemenea si de dezvoltare web. Poate oferiti, de asemenea, dezvoltare pe platforme WordPress sau Drupal. S-ar putea sa fiti specializati in proiectarea de platforme de comert electronic sau mici site-uri de afaceri. Poate oferiti de asemenea si gazduire web. Fiecare dintre acestea vor deveni probabil o temă în jurul valorii cuvintelor cheie pe care veţi construi in lista detaliată.Nu vă faceţi griji despre cifre absolute cu instrumentele de cercetare pentru keywords. Cifrele sunt estimative. De exemplu, atunci când am tastat „web design” în unealta Wordtracker, 8 din primele 20 de fraze erau specifice în Dakota de Nord locul unde este gazduit tool-ul. Este puţin probabil ca atât de mulţi oameni cauta web design în Dakota de Nord şi mult mai probabil ca una sau mai multe firme de web design din Dakota de Nord, sunt căutate pentru aceste fraze foarte mult, pentru a vedea cât de bun au rank-ul.Câteva sfaturi despre construirea listele de cuvinte cheie:Găsiţi cuvinte şi fraze utilizate de clienţii dvs. in loc de jargonul industrial. 
Uitati-va dupa sinonime – Similar cu cele de mai sus cauta cuvintele pe care potentialii clienti le vor folosi. Tu îl numesti -e-commerce. S-ar putea tip de comert electronic. Este web design sau design-ului web?
adaugă calificări – noastre Des Moines Iowa agent imobiliar s-ar putea adăuga Des Moines, Iowa, sau ambele la cele mai multe în fiecare frază. Ca un web designer serviciile tale ar putea fi accesibile sau profesionale. Optimizarea pentru „servicii profesionale de web design”, de asemenea, optimizează pentru „servicii de web design” Serviciile vor fi, de asemenea, un calificativ.

Reguli SEO – ce trebuie evitat – test SEO

Frame-uri

Frame-urile incalca numeroase conventii de accesibilitate web in ce priveste, de exemplu, posibilitatea de a salva un anumit site Web ca favorit sau pentru mail, trimiterea URL-ul direct, care un prieten, etc. in plus, cand sunt vizualizate cu browserele mai vechi, se dezactiveaza butonul „inapoi” şi este imposibila imprimarea paginii web. Frame-urile trebuie sa fie evitate pe cat posibil, chiar daca mai browserele de generaţie mai noua le pot gestiona mai bine.

Pagini de intro

Lansarea site-ului cu o pagina de intro, inhiba utilizatorii site-ului in actiunea lor de a accesa informaţiile pe care le cautau. in plus, acestea transmit impresia ca proprietarii de site-uri dau mai multa importanţa cu privire la proiectarea site-ului decat la oferta de informaţii sau soluţii pentru clienţii lor. Un site web trebuie sa comunice instantaneu despre ce este vorba şi despre ceea ce un utilizator poate aştepta sa gaseasca. Site-ul trebuie sa ia in considerare, de asemenea, timpul limitat avut la dispoziţie de catre utilizatorului site-ului web. Trebuie remarcat faptul ca utilizatorii petrec, in medie, numai 2 minute pe un site web.

O pagina intro pentru a permite alegerea limbii sau regionale nu este necesara, deoarece exista o posibilitate de a identifica automat acest lucru.
intro-uri Javascript pentru re-direcţionare şi in scopuri de configurare sunt, de asemenea, descurajate, chiar daca utilizatorii nu le observa, deoarece acestea au un impact asupra motoarelor de cautare si accesibilitatii. in zilele noastre exista alternative mai bune pentru a fi utilizate server-side.

Va rugam sa reţineţi ca nu pot fi posibilitatea de a vedea o pagina intro, in funcţie de setarile de limba, adresa iP şi alte criterii de utilizator. Pagina de intro poate, totuşi, arata pentru alţi utilizatori, si este disponibil pentru motoarele de cautare, paianjeni şi roboţii.

Print

Utilizatorii de web de multe ori doresc sa imprime conţinutul unei pagini. imprimarea conţinutului poate fi rezolvata prin punerea in aplicare a unei funcţii de imprimare şi, de asemenea, prin includerea foilor de stil care au fost optimizate pentru tiparire.

Titlu de pagina

Site-ul trebuie sa conţina o descriere exacta a „tag-ul titlu”, un titlu de pagina.Aceasta se bazeaza pe urmatoarele:

Titlul este afişat pe bara de titlu a ferestrei browser-ului.
Titlul este utilizat atunci cand stabileşte un marcaj (sau favorit).
Titlul este afişat in browser-ul in lista de pagini cautate anterior.
Multe motoare de cautare ofera titlul ca un hyperlink.
Motoarele de cautare utilizeaza conţinutul titlului pentru cautarile lor.
Utilizatorii site-ul de multe ori citesc doar primele cuvinte şi, prin urmare, ar trebui sa aiba suficiente informaţii despre site-ul web.
Prin urmare, implicit titluri cum ar fi „Untitled Document” sau „Untitled Page” sau doar „titlu” nu sunt utile.

Descriere

Site-ul trebuie sa conţina o descriere exacta şi plina de sens. Aceasta se bazeaza pe urmatoarele:

Fiecare pagina a unui site web ar trebui sa aiba un titlu si o descriere proprie paginii, descriere care reflecta conţinutul paginii in sine. Aceasta prezinta multe avantaje, de exemplu, Titlurile pagina sunt utilizate pentru a insemna şi sunt citite de catre motoarele de cautare.Titluri unice pe pagina, prin urmare, duce la optimizarea motorului de cautare.

Valid XHTML

HTML este un limbaj de mark-up folosit pentru a crea site-uri web, şi este independent de platforme. „HTML nu este un limbaj de programare, deoarece HTML nu permite, sa zicem, un robot de control, setarea unei variabile sau un program de joaca. Textele care nu sunt validate ca sursa HTML pot provoca costuri ridicate, mai ales daca aceasta mobilizeaza browserul sa caute erori si sa le raporteze şi, prin urmare, experienta utilizatorului este afectata. Mai multe informaţii: Corectitudinea textului sursa HTML poate fi verificata cu un aşa numit „validator”.

Acronime: HTML: Hypertext Markup Language

Conţinutul site-ului

Acesta trebuie sa fie bine structurat, cu titluri(headings) logice şi semnificative (h1, h2, h3 …). Cuvintele semnificative care sunt importante pentru inţelegerea textului, trebuie sa fie plasate la inceputul titlului, pentru ca utilizatorii de web, in principal percep numai primele cuvinte ale unui titlu. Titlurile trebuie sa fie de nu mai mult de 60 de caractere.
Titlurile pot avea, de asemenea, un impact pozitiv asupra Quiz-ului motoarelor de cautare.

Popup

Pop-upurile au tendinţa de a enerva utilizatorilor de internet, pentru ca acestea apar brusc şi nu pot fi controlate. in plus, mulţi utilizatori asociaza pop-upurile cu jocuri de noroc nedemne de incredere şi site-urile porno. Site-urile User-friendly nu ar trebui sa includa, prin urmare, pop-upuri, cu urmatoarea excepţie: un exemplar tiparit, previzualizare a unei pagini afişat ca un pop-up.

Link-uri Ancora intrerupte

Aceste link-uri intrerupte va asigura un loc la coada aparitiilor in Google pentru ca orice intrerupere in scanarea lineara de la google duce la delistarea paginilor care urmau de indexat dupa respectivul link. Practic pentru Google acestea nu mai exista

Aceasta pagina este optimizata pentru …

Aceasta pagina este optimizata pentru … sau „Cel mai bun de deschis cu Netscape Navigator şi 800×600” – Se reduce in mod inutil gradul de utilizare a unui site web şi spuneţi ghidul de site-ul de a alege „corect” de configurare pentru a permite un afişaj optimizat a site-ului. Este de datoria proprietarului site-ului (web designer) crearea unui site optimizat, astfel incat acesta sa ramana funcţional fara a pierde calitatea afisarii in cat mai multe browsere

Link-uri vizitate

Marcarea hyperlink-uri vizitate anterior ajuta utilizatorii sa identifice ce pagini ale site-ului au fost anterior citite. Cu alte cuvinte, interfata de navigare ar trebui sa raspunda la trei intrebari esenţiale: „Unde ma aflu?”, „Unde am fost?”şi „Unde sa ma duc?”

Daca hyperlink-urile vizitate anterior sunt marcate corespunzator, asiguraţi-va ca marcajul este destul de evident, fara a se evidenţia legatura intr-sine, ci prin menţinerea unui contrast cu fundalul.

Liste de navigare

Liste specifice HTML ar trebui sa fie utilizate pentru navigare, pentru a asigura accesibilitatea şi sa se separe de design prin structura şi conţinut.

in urma cu ceva timp, tabele şi imagini goale au fost folosite pentru a proiecta de link-uri de navigare. Cu toate acestea, tabelele sunt menite pentru a afişa date, in timp ce imaginile sunt pentru grafice, poze, etc

Prin folosirea listelor HTML, navigarea poate fi formata din foi de stil separate. Acest lucru conduce la un site cu HTML-ul şi codul CSS, curate şi de asemenea, creşte performanţa .

Etichetarea Link-urilor atunci cand utilizatorii deplaseaza cursorul peste ele

Pentru a permite utilizatorilor o navigare buna de site-ul dvs., este necesar ca link-urile sa poata fi identificate şi ca acestea sa fie evidenţiate in culori, la un mouse-over.

Utilizatorii de internet se aşteapta sa fie hyperlinkuri in culori codificate sau subliniate. Prin urmare, tag-ul „subliniere” nu ar trebui sa fie utilizat pentru text cu hyperlink . Utilizarea tag-ul „subliniere” pentru text hyperlink face mai dificila recunoasterea hyperlink-uri autentice.

Fonturi Redimensionabile

Nu toate persoanele cu deficienţe de vedere fac uz de sprijin tehnic pentru a naviga pe internet. Caracteristica de a creşte fonturi este un element important pentru a se asigura ca toate informaţiile de pe site pot fi citite de catre toţi utilizatorii. Chiar şi cei care nu sunt cu deficienţe de vedere simt necesitatea de a creşte fontul uneori. in acelaşi timp, un numar tot mai mare de persoane in varsta navigheaza pe web; ei au nevoie de o facilitate pentru a creşte fontul. in acest scop, este important sa se defineasca nu dimensiunea fontului in pixeli, ci si in procente sau „em”.

Meta Descriere

„Descriere” este folosit pentru a rezuma conţinutul unei pagini HTML cat mai scurt şi incisiv cu putinţa. Conţinutul acestor informaţii meta nu este afişat pentru utilizator in browser-ul de internet, dar motoarele de cautare il folosesc intr-o anumita masura pentru a evalua relevanţa unui site pentru pagina de rezultate.

Descrierea rezuma conţinutul intr-o singura propoziţie. Rezumatele sunt in mod normal, afişate pe pagina de rezultate ale motoarelor de cautare şi contribuie foarte mult la alegerea utilizatorilor de web.

Complexitatea URL-urilor

„Chiar daca masina de la nivelul de adresare, cum ar fi URL-ul nu ar fi fost expusa in interfaţa cu utilizatorul, este acolo şi am constatat ca utilizatorii incearca de fapt sa decodeze adresele URL ale paginilor pentru a deduce structura site-urilor web. Utilizatorii fac acest lucru din cauza. lipsei de sprijin pentru navigaţie şi a sentimentului de locaţie in browserele web actuale. Astfel, un URL ar trebui sa conţina pe inţelesul tuturor directorul şi numele de fişier care sa reflecte natura spaţiului informaţional. „

Cuvinte cheie – Gandiţi-va la Expresii

Mulţi utilizatori web folosesc doua sau trei cuvinte de cautare. in special utilizatorii de web care sunt axati pe utilizarea lor. Exemple de cautare, mai degraba decat cuvinte cheie unice, in scopul de a restrange cautarea.
Nu va limitati la cuvintele cheie, ci utilizati fraze de cautare cum ar fi „hrana pentru animale caine” sau „vaccinarea copilului”. Pentru cele mai folosite fraze de cautare, motoarele cunoscute de cautare si directoarele afişeaza oferte speciale.

Tinta Suboptimala

Atunci cand faceţi clic pe un link, utilizatorii de internet se aşteapta sa vada noua pagina in fereastra existenta. Cei mai mulţi utilizatori pierd controlul daca sunt mai multe ferestre deschise, sunt in imposibilitatea de a naviga inapoi cu funcţia back şi se pierd. in acelaşi timp, iar acest lucru este valabil in special pentru calculatoarele vechi, sistemul se supraincarca si apar coliziuni in cazul in care browser-ul are prea multe ferestre sau instante deschise. Daca apar noi ferestre deschise, dar nu sunt vazute de utilizator, percepţia este ca site-ul nu funcţioneaza corect. Utilizatorii experimentaţi care doresc sa deschida noi ferestre ştiu cum sa faca acest lucru prin utilizarea funcţiei „Open (link) in Fereastra noua”. Exista o singura excepţie importanta de la aceasta regula:. Fişiere in format PDF pot fi deschise in ferestre noi. Utilizatorii trebuie sa ştie sa le inchida pentru a reveni la fereastra originala. in acest caz, utilizatorii trebuie sa fie informata ca va aparea o fereastra noua deschisa. Sugestie tehnica: Pentru strictete, in special in XHTML, exista posibilitatea de a trimite un fişier PDF cu ContentType „application / pdf” şi antetul HTTP Content-Disposition:. Ataşament; filename = filename.pdf, deoarece nu exista nici atributul target.

Harta site-ului

Sitemap-urile permit utilizatorilor sa aiba o privire de ansamblu rapida şi completa a site-ului.

Spaghetti Markup

Separarea intre proiectare şi structura website-ului poarta avantaje. Cu cat este mai clara distincţia, cu atat mai mult sunt independente cele doua zone. Lipsa unei astfel de distincţii este, de asemenea, numita „Spaghetti Markup” sau o „eticheta-supa” (de la termenul „tag-ul HTML”).

in zilele noastre este uşor sa salvati culori, fonturi tip, imagini de design şi intr-o mare masura, chiar şi structura site-ului in fişiere CSS (CSS = Cascading Style Sheet).

Sugestie pentru tehnicienii iT: „Codul” nu se refera la javascript, ci la sursa HTML.

Elemente Blink

Blink-urile şi deplasarea in text trebuie sa fie evitate. Utilizatorii site-ul ar dori sa citeasca in ritmul lor propriu . Text static poate fi citit mai repede de catre utilizatori şi nu ii obliga sa aştepte pentru returnarea de text. in plus, pot aparea probleme la imprimarea paginii.

Tipul documentului, Declaraţia

HTML este doar unul dintr-o serie de limbaje de markup, deşi este cel mai bun cunoscute. HTML este relativ vechi şi a vazut mai multe variante, destul de diferite. Declaraţia Document Type indica ce limbaj de marcare şi ce versiune a acestuia a fost utilizata. Un software de sortare, de exemplu, un browser web, poate inţelege aceasta indicaţie.

Linkuri catre fisiere CSS

in termeni de site-uri web, Cascading Stylesheet (CSS), fişierele pot fi legate intre ele, acestea sunt, in principal responsabile pentru proiectarea site-ului. Managerul de site nu le poate observa in cazul in care caile catre fişierele legate CSS nu mai sunt corecte, deoarece este aproape imposibil sa revizuiţi manual intregul cod dupa fiecare schimbare. Fişierele pot fi potenţial şterse din greşeala, sau o cale poate fi manipulata. .
in acest scop, codurile javascript ar trebui sa fie puse in aplicare numai intr-un mod care permite site-ului web sa fi afişat corect chiar si fara javascript.

Log in baza de date internaţionala de spam

Aşa-numitele „liste negre” sunt ţinute in toata lumea pentru a evita spam-ul.Listele contin domenii, adrese e-mail sau adrese iP. Mesaje din e-mail-uri pot fi tratate separat, in cazul in care se constata ca se refera la unul dintre criteriile enumerate. Acest lucru poate varia de la recepţie, sa nege o intarziere, de la text eliminat la marcarea ca spam. Listele negre pot fi pastrate la nivel local sau central pe servere, in ceea ce se numeşte o „lista de Blackhole Realtime” (RBL).

Text cu toate literele majuscule

Un text integral cu majuscule reduce viteza de citire de aprox. 10%.Cuvintele unice din text nu sunt uşor de recunoscut de catre ochi, şi estompeaza intreg text intr-un bloc. Un text cu majuscule este perceput ca fiind agresiv, amator, copilaros şi neprofesionist. Folositi majuscule numai pentru titluri scurte.

Ordinea corecta a headings-urilor

Titlurile trebuie sa fie ordonate intr-un mod sitematic şi logic, adica nu poate exista nici o saritura de la h1 la h6, de exemplu. in plus, primul titlu trebuie sa fie h1.

Utilizarea cuvintelor cheie

Cuvintele cheie permit motoarele de cautare sa gaseasca site-uri pentru utilizatorii interesaţi. Cuvintele cheie ar trebui sa fie alese din limbajul şi vocabularul ghidul de web pentru a descrie conţinutul paginii cat mai strans posibil. .
Utilizarea de cuvinte cheie precise şi semnificative este inca un avantaj, chiar daca importanţa cuvintelor cheie a scazut pentru google


Aspect tabele

Un aspect bazat pe tabele are multe dezavantaje in comparaţie cu un aspect pur CSS. Un layout CSS imbunataţeşte atat de accesibilitate si performanta.

Sugestie pentru webmasteri: Asiguraţi-va ca atunci cand integrati conţinut unei terţe parti, de exemplu, cu iFrame, nu exista tabele de aspect inclus.

Politica de confidenţialitate

Proprietarul site-ul web utilizeaza Politica de confidenţialitate pentru a informa utilizatorii despre modul in care datele cu caracter personal vor fi tratate şi modul in care reglementarile privind protecţia datelor vor fi respectate.

Fişierul robots.txt

Fişierul robots.txt permite managerilor Web specificarea fiecarui robot de cautare cu drepturi in cautarea registrelor. Fişierul conţine instrucţiuni pentru motoarele de cautare prin crawlers. Marea majoritate a motoarelor de cautare moderne, tin seama de instrucţiunile din fişierul robots.txt.

Feed RSS sau Atom

RSS este o tehnica care permite utilizatorilor sa se aboneze la conţinutul unui site web, cum ar fi ştiri, reportaje, blog-uri, etc Atom este un format concurent cu RSS.

Conţinutul publicat recent, este in mod regulat şi in mod automat descarcat pe calculatorul abonatului sau prin alte dispozitive abonate la RSS sau Atom. Funcţiile bazate pe RSS sunt tot mai integrate in aplicatii deja existente, cum ar fi programe de poşta electronica sau browsere Web.

Acronime:
RSS: Really Simple Syndication, de asemenea, numit Rich Site Summary sau Total RDF

Tabel recapitulativ

„Elementul tabel are un atribut REZUMAT opţional pentru a descrie scopul şi / sau structura din tabel, lista furnizata de atributul REZUMAT este deosebit de utila pentru utilizatorii de browsere non-vizuale..”

Antet de tabel

Capetele de tabel ar trebui sa fie recunoscute ca atare. Acest lucru permite utilizatorilor cu handicap o experienţa de utilizare optimizata cu tabele. in plus, aceasta permite o formatare simpla unificat toate tabelele de pe site-ul web prin intermediul CSS.

Sitemap grafic

O harta imagine este un fişier grafic cu zone pe care se poate face click pentru a re-directiona utilizatorii. Acest lucru inseamna ca zonele unice din fişierul grafic pot fi definite in aşa fel incat acestea sa acţioneze ca o legatura intr-un text. Facand clic pe domeniul specific, utilizatorii sunt directionati la o adresa URL externa sau pre-definita a site-ului.
Hartile de imagini conţin probleme, mai ales atunci cand acestea conţin bariere.O soluţie pentru harţile imagini fara bariere poate fi gasite pe http://expertinnen-web.de/2006-115/barrierefreie-image-maps/

Imagini cu Alt text lipsa

Textul alternativ este afişat daca o imagine nu poate fi descarcata sau in cazul in care cursorul mouse-ului este deplasat peste imagine *. Textul alternativ important pentru vizitatorii cu deficienţe de vedere, folosind un instrument audio pentru a citi continutul site-ului si textul alternativ de imagini.
Pe de alta parte, textul alternativ poate fi, de asemenea, recunoscut de catre motoarele de cautare. Textul alternativ trebuie sa fie formulat intr-un mod corect si ar trebui sa fie o descriere detaliata a imaginii. Internet Explorer afişeaza text alternativ ca un tooltip in cazul in care cursorul mouse-ului este trecut peste imagine. Acest lucru nu este interzis, dar poate enerva autorii paginii. Aceasta indica, de asemenea, faptul ca atributul Alt-se refera la acest tooltip, ceea ce este greşit. in cazul in care doriţi sa adaugaţi un tooltip descriptive pentru imaginile dvs., faceti uz de atributul „title”.

Nr. cuvintelor cheie

Utilizarea unui numar ideal de cuvinte cheie poate contribui la search-abilitatea a unui site web. Cu toate acestea, motoarele de cautare va pot clasa ca „spammeri de cuvinte cheie” in cazul in care prea multe cuvinte cheie sunt utilizate.

Locul de amplasare nameserver

Serverele de nume ar trebui sa fie plasate in diferite locaţii fizice.

„Este recomandat ca trei servere sa furnizeze organizarea pe zone nivel, cu cel puţin una care trebuie sa fie bine separata de ceilalţi. Pentru zonele unde fiabilitatea trebuie sa fie chiar mai mare, patru, sau chiar cinci, servere pot fi de dorit.

HTML – Id-ul de clasa şi Nume

Pentru un design abstract de la structura şi conţinut, HTML ar trebui sa conţina clase. Clasele sunt invizibile pentru utilizatori site-ul web, şi se lasa sa se clasifice elemente, punctele, zone, etc

Proiectantul site-ul web poate selecta şi re-forma clase cu o foaie de stiluri.Clasele sunt necesare numai pentru a diferenţia elemente, puncte, zone, etc. O greşeala comuna este, de exemplu, clasificarea tuturor elementelor de un tip, care nu adauga nicio valoare, ci face HTML şi codul CSS inutil de lung, complex şi dificil de inţeles. Astfel de cazuri sunt, de asemenea, menţionate ca „Classitis”. O alta eroare tipica este numirea gresita a claselor.

„id” ca parametru in adresele URL

Motoarele de cautare nu includ in indexurile lor pagini care conţin „id =?” Sau „& id =” din URL-ul lor sau şir de interogare. Google nu mai indexeaza acele pagini din toamna lui 2006, in contrast cu practica lor anterioara. in plus, aceste adrese URL nu sunt recomandabile, deoarece nu specifica modul in care alte obiecte sunt numite, ele nu inseamna nimic pentru utilizatori şi nu sunt optimizate pentru motoarele de cautare.

„Daca decideţi sa utilizaţi pagini dinamice (de exemplu, adresa URL conţine un” „caracter?), Sa fiti conştienţi de faptul ca nu orice spider – motor de cautare acceseaza cu crawlere pagini dinamice, precum şi pagini statice.

Link-uri adiacente

Acest lucru inseamna ca legaturile ulterioare trebuie sa fie separate printr-un caracter imprimabil, non-hiper legat şi de sine statator. Problema este uşor rezolvata prin utilizarea unei liste de navigare pentru <ul> link-uri. Caractere suplimentare pot fi adaugate cu CSS.

Cantitatea de fişiere CSS inter-linked/imported

in zilele noastre este uşor sa salvati elemente de culoare, font de tip, imagini şi intr-o anumita masura, chiar şi structura in fişiere separate CSS (CSS = Cascading Style Sheet).

Sunt posibile numeroase variante, care ar trebui sa fie evaluate de la caz la caz. Un mare avantaj este faptul ca browserele nu descarca fisierele CSS la fiecare pagina, ci le salveaza in memoria cache.