Optimizare pentru mobil – procesul de asigurare a faptului că vizitatorii care accesează site-ul dvs. de pe dispozitivele mobile au o experiență optimizată pentru dispozitiv.
În fiecare an, oamenii petrec din ce în ce mai mult timp pe dispozitive mobile și pe tablete, însă multe site-uri web nu sunt proiectate să reprezinte diferite dimensiuni ale ecranului și timpi de încărcare. Optimizarea mobilă vă arată design-ul site-ului, structura site-ului, viteza paginii și multe altele pentru a vă asigura că nu vă indepartati din greșeală vizitatorii mobili.
Dacă site-ul dvs. este deja optimizat pentru motoarele de căutare, există doar câteva lucruri suplimentare pe care trebuie să le gândiți atunci când optimizați pentru mobil.
Din cauza problemelor legate de hardware și conectivitate, viteza paginilor este chiar mai importantă pentru utilizatorii de dispozitive mobile decât pentru utilizatorii desktop. Dincolo de optimizarea imaginilor, veți dori să minimalizați codul, să folosiți cache-ul browserului și să reduceți redirecționările.
În trecut, unele dispozitive mobile nu au putut suporta toate aceste elemente, astfel încât webmasterii site-urilor mobile au blocat unul sau toate trei. Dar, în cea mai mare parte, acest lucru nu mai este adevărat, iar smartphone-ul GoogleBot dorește să poată vedea și clasifica același conținut pe care îl fac utilizatorii. Deci nu ascundeti asta. Aceste elemente sunt, de asemenea, esențiale pentru a ajuta Google să înțeleagă dacă aveți un site receptiv sau o altă soluție mobilă.
Este posibil ca plugin-ul să nu fie disponibil pe telefonul utilizatorului dvs., ceea ce înseamnă că nu vor mai avea parte de distracție. Dacă doriți să creați efecte speciale, utilizați în schimb HTML5.
Poate fi dificil și frustrant să încercați să le închideți pe un dispozitiv mobil. Acest lucru poate duce la o rată mare de respingere.
Navigarea pe ecranul tactil poate duce la clicuri accidentale dacă butoanele dvs. sunt prea mari, prea mici sau în calea unui deget care încearcă să deruleze pagina.
Rețineți că lucrați cu un spațiu mai redus pe ecran atunci când un utilizator caută pe un dispozitiv mobil. Pentru a vă arăta cele mai bune lucrări în SERPS, creați cât mai concis posibil (fără a sacrifica calitatea informațiilor) atunci când creați titluri, adrese URL și meta-descrieri.
Datorită spațiului limitat al ecranului, este posibil ca un rezultat al căutării cu fragmente îmbogățite să fie mai pronunțat decât pe un desktop.
Dacă afacerea are un element local, nu uitați să optimizați conținutul mobil pentru căutare locală. Aceasta include standardizarea numelui, adresei și numărului dvs. de telefon și includerea numelui dvs. de oraș și de stat în metadatele site-ului dvs.
Probabil cea mai importantă decizie pe care o veți lua atunci când configurați un site este să decideți dacă doriți să utilizați o configurație de site responsabilă, dinamică sau separată. Fiecare are avantajele și dezavantajele sale. Google preferă designul receptiv, dar acceptă toate cele trei opțiuni atâta timp cât le-ați configurat corect.
TOATE SITE-URILE NOASTRE SUNT OPTIMIZATE PENTRU MOBIL SAU TABLETA