Dezvoltare website

Dezvoltare website „Corporate”

Dezvoltare website de tip Corporate – presupune o arhitectura eficienta de conversie si functionalitati care te vor ajuta sa-ti automatizezi o parte din procesele de business si vor permite sa captezi lead-uri .

Elementele de securitate sunt si ele extrem de importante: modalitatea de scriere a codului de programare pentru mentinerea securitatii site-ului, tehnici pentru reducerea spam-urilor, securitatea modului de administrare a informatiilor etc.

Site-ul este primul si cel mai important element de comunicare a brandului tau. Iti intelegem publicul tinta si scopul site-ului, precum si principalele valori care te diferentiaza de concurenta.

Site-ul corporate ar trebui sa poata sa comunice clientilor tai motivul pentru care acestia ar trebui sa lucreze cu tine.

Diferenta intre un site de amatori si unul Corporate consta in elementele tehnice, valoarea adaugata si consistenta informatiei prezentate, bazata pe elemente de branding si distributia intelligenta a continutului

Dezvoltare website ” de produse”

Daca ai in portofoliul tau un produs sau serviciu pe care doresti sa-l promovezi, ai nevoie de un site dedicat.

Analizam publicul tinta si felul in care produsul / serviciul tau pot aduce o valoare adaugata clientilor.

Urmatorul pas este acela de a identifica arhitectura informationala a site-ului si de a stabili obiectivele generale de comunicare impreuna cu elementele de actiune si interactivitate cu potentialul client.

Cand realizam un site dedicat de produs, luam in considerare urmatoarele elemente pentru impulsionarea vanzarilor: implicarea emotionala, elementele de incredere, de interactivitate si elementele de actiune.

Dezvoltare „magazin online”

Un magazin online are doua scopuri. Sa prezinte si sa vanda. Daca prezinta si nu vinde inseamna ca nueste facut corect sau nu prezinta corect. De aceea, strategia de branding este foarte importanta

Cream magazine online sau „shop” online, bazandu-ne pe faptul ca stim sa cream si  stim sa vindem

Creare site-uri pentru „generare de LEAD-uri”

Dupa prezentare incepem construirea unui site care sa iti aduca o rata ridicata de conversie.

Identificam cea mai buna arhitectura pentru prezentarea informatiilor (grupate pe categorii sau pagini simple de prezentare).

Cand lucram la designul web al unui site de generare de lead-uri, luam in considerare toate elementele pentru impulsionarea vanzarilor: fluxul de navigare, elementele de incredere, elementele de interactivitate, elementele de actiune, precum si ergonomia intregului site.

Suntem concentrati sa utilizam fiecare resursa web cu un singur scop: o rata mare de conversie!