Redesign site

Redesign site sau Cum să utilizați o re-proiectare a site-ului web pentru a îmbunătăți conversiile și vânzările

Design bun sau de amatori?

Un site web slab conceput poate reduce conversia și vânzările de clienți potențiali?

Daaaa!

O reproiectare rapidă a site-ului web poate rezolva uneori mai multe probleme decât orice altceva puteți face cu strategia dvs. de marketing digital.

Cele mai bune reproiectări ale site-ului web sunt fidele identității dvs. de marcă, creând în același timp o experiență modernă, receptivă, care va atrage clienții potențiali.

Proiectarea sau actualizarea site-ului web?
Avem tendința de a complica în exces conceptul de experiență a utilizatorului. În cele din urmă, diferența dintre experiența remarcabilă a utilizatorului și junk-ul se reduce la câteva concepte simple. În primul rând, un design excelent va permite vizitatorului să găsească cu ușurință informațiile de care are nevoie. Experiența utilizatorului este alcătuită din trei piese principale, aspect, simț și funcționalitate.

O reproiectare a site-ului web va spori căutarea organică, va reduce ratele de respingere și va îmbunătăți experiența utilizatorului.

O reproiectare este mai mult decât o reîmprospătare. În timp ce o reîmprospătare este o opțiune excelentă, dacă site-ul dvs. pare depășit, are conținut vechi, nu este optimizat pentru SEO cu cuvinte cheie actuale, atunci este timpul să îl reproiectați pentru a satisface mai bine nevoile mărcii dvs.

Începeți prin a răspunde la aceste întrebări
În calitate de agenție de marketing digital, atunci când suntem angajați pentru a ajuta la reproiectarea site-ului, îi adresăm mărcii o serie de întrebări pentru a începe cercetarea cu privire la ceea ce trebuie să se schimbe.

Cine este publicul dvs. țintă?
De ce vin pe site-ul dvs.? Care sunt punctele lor de durere?
Care sunt cele mai valoroase pagini ale tale?
Care este rata de respingere?
Ce pagini obțin cel mai mult trafic și conversii?
Ați primit reclamații cu privire la experiență sau probleme legate de proiectare?
Odată ce avem răspunsurile mărcilor, echipa noastră merge pe site și se uită la imagini, conținut, clasamente de căutare. Verificăm legăturile pentru a vedea dacă sunt rupte, timpul de încărcare a paginii și cât de ușor este pentru un utilizator să navigheze pe site.

Funcționalitatea de bază
Noile grafice, fonturi, culori sunt interesante atunci când lucrați la o reproiectare. Dar …… mai întâi doriți să vă asigurați că site-ul este funcțional. Studiați analiza în jurul navigării și conținutului site-ului. Atât aspectul, cât și senzația sunt cheia pentru a avea un site care să se simtă bine pentru vizitatorul dvs.

Pagina principală este pagina pe care majoritatea vizitatorilor vor ajunge mai întâi. Este pagina principală pentru mesagerie, branding și navigare. Din experiența noastră, aici găsim primul set de probleme. Cea mai frecventă greșeală este că pagina de pornire este supraîncărcată cu conținut și încearcă să spună totul despre marcă într-un singur loc. Acest lucru poate fi copleșitor și poate acoperi atât de multe zone încât un vizitator nu face niciodată clic pe o altă pagină și pleacă fără să afle mai multe. Păstrați conținutul simplu și concis și asigurați-vă că includeți îndemnuri

SEO

Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) este o parte importantă a reproiectării site-ului web. Crearea unui site SEO prietenos permite motorului de căutare să acceseze cu crawlere fiecare pagină, să o interpreteze și apoi să o indexeze în baza lor de date. Odată ce un site a fost indexat, acesta poate oferi vizitatorilor pagina dvs. atunci când caută anumite subiecte. Cu cât conținutul dvs. pe fiecare pagină este mai bun, cu atât este mai probabil ca site-ul dvs. să intre pe prima pagină a rezultatelor căutării.

Începeți cu cercetarea cuvintelor cheie și găsiți cuvintele cheie pe care publicul dvs. țintă le introduce în motoarele de căutare (Google) pentru a obține informații. Odată ce ai o listă de cuvinte cheie, folosește-le în mod corespunzător în întregul conținut al paginilor. Rețineți că cuvintele cheie trebuie să aibă sens în text, completarea nu vă va oferi evaluări mai bune.

Nu uitați să utilizați etichete de titlu, etichete de antet, text alternativ de imagine și meta descrieri pe fiecare pagină.

Mobile Friendly

În aceste zile, tot mai mulți oameni caută site-uri pe dispozitive mobile. Când proiectați un site, doriți să creați o versiune a site-ului pentru dispozitive mobile. Designul mobil trebuie să fie mai curat și mai puțin aglomerat decât versiunea desktop. Va trebui să minimizați elementele paginii și să reduceți la scară unele dintre active.

Viteza contează

Viteza paginii site-ului nu numai că menține vizitatorii implicați, ci servește și ca semnal de clasare pentru Google. Vizitatorii vor sări (părăsi) un site web lent, reducând rata de respingere și clasamentul motorului de căutare în jos. Câteva modalități de a îmbunătăți viteza unei pagini este de a optimiza imaginile, de a scăpa de pluginurile inutile și de a permite stocarea în cache a browserului.

Pagina principală este pagina pe care majoritatea vizitatorilor vor ajunge mai întâi. Este pagina principală pentru mesagerie, branding și navigare. Din experiența noastră, aici găsim primul set de probleme. Cea mai frecventă greșeală este că pagina de pornire este supraîncărcată cu conținut și încearcă să spună totul despre marcă într-un singur loc. Acest lucru poate fi copleșitor și poate acoperi atât de multe zone încât un vizitator nu face niciodată clic pe o altă pagină și pleacă fără să afle mai multe.