

Procesul de design si creatie este, din punctul nostru de vedere, cel mai important in orice tip de vizual, fie el website, identitate vizuala, print sau logo. Elementele vizuale au o importanta mare in continuarea unui brand sau in vanzarea directa. Serviciile de branding si design, pentru orice tip de material publicitar, reprezinta un alt punct forte.
Pentru noi, a face branding si design reprezinta o pasiune. Ne place sa desenam formele si stim sa combinam corect culorile. Ceea ce va putem garanta este ca procesul de design si creatie se ghideaza dupa niste reguli ” de aur ” in orice compozitie, toate acestea combinate cu „know how ” in domeniu.
Brandingul este unul dintre cele mai importante aspecte ale oricărei afaceri, mare sau mică, cu amănuntul sau B2B. O strategie eficientă de brand vă oferă un avantaj major pe piețele din ce în ce mai competitive. Dar ce anume înseamnă „branding”? Cum afectează o afacere ca a ta?
Pur și simplu brand-ul dvs. este promisiunea dvs. pentru client . Acesta le spune la ce se pot aștepta de la produsele și serviciile dvs. și diferențiază oferta de cea a concurenților dvs. „. Numele dvs. este dat de cine sunteti, cine doriți să fiți și cum vă percep oamenii că sunteți.
Sunteți inovatorul în industria dvs.? Sau cel experimentat, de încredere? Este produsul dvs. opțiunea de înaltă calitate, de înaltă calitate sau opțiunea low-cost, de înaltă valoare? Nu poți fi totul pentru toți oamenii. Cine sunteți, ar trebui să se bazeze într-o oarecare măsură pe cine doresc clienții dvs. ca țintă și ce au nevoie să fiți.
Fundația brandului dvs. este sigla dvs. Site-ul dvs., materialele de ambalare și materialele promoționale – toate acestea ar trebui să integreze sigla dvs. – să vă comunice marca.
Strategia dvs. de marcă este modul în care, ce, unde, când și cui intenționați să comunicați și să difuzați informatia de pe mesajele dvs. de marcă. Canalele dvs. de distribuție fac de asemenea parte din strategia dvs. de brand. Și ceea ce comunicați vizual și verbal face parte din strategia dvs. de brand.
Valoarea adăugată intrinsecă pentru capitalul de brand apare adesea sub forma calității percepute sau a atașamentului emoțional. De exemplu, Nike își asocia produsele cu sportivi de multe stele, sperând că si clienții își vor transfera atașamentul emoțional de la atlet la produs. Pentru Nike, nu sunt doar caracteristicile pantofului cele care vand efectiv pantofi.
Definirea brandului dvs. este ca o calatorie de autodescoperire de afaceri. Poate fi dificil, consumatoare de timp și inconfortabil. Este necesar, cel puțin, să răspundeți la întrebările de mai jos:
Cercetati-va. Aflați nevoile, obiceiurile și dorințele clienților dvs. actuali și potențiali. Și nu va bazati pe ceea ce credeti că gândesc. Știți ce cred ei.
Deoarece definirea brandului dvs. și dezvoltarea unei strategii de brand poate fi complexă, luați în considerare posibilitatea de a utiliza expertiza unui grup de consultanță non-profit pentru întreprinderi mici sau a unui Centru de dezvoltare a întreprinderilor mici .